Je account beheren
Waar kan ik inloggen?
Je kunt boven in de menubalk inloggen op hetperfectecv.
Ik kan niet inloggen. Hoe los ik dat op?
Controleer eerst of je het e‑mailadres en wachtwoord hebt ingevoerd dat je hebt opgegeven toen je je account aanmaakte. Als het je niet lukt om in te loggen met je wachtwoord, stel dan je wachtwoord opnieuw in. Als je daarna nog steeds niet kunt inloggen, kun je de volgende oplossingen proberen:
1. Wis het cachegeheugen van je browser.
In Google Chrome:
- Klik op de drie verticale stippen rechts naast de adresbalk.
- Ga naar Meer hulpprogramma's en klik vervolgens op Browsegegevens wissen.
In Safari:
Kies Geavanceerd. Vink onderin het venster het selectievakje Toon Ontwikkel‑menu in menubalk aan. Klik in de menubalk op Ontwikkel en selecteer Leeg caches.
- Door de toetsen Option‑Command‑E tegelijkertijd in te drukken, kun je je cachegeheugen eenvoudig wissen.
- Je kunt ook op Safari links bovenaan je scherm klikken. Klik daarna in het vervolgkeuzemenu op Instellingen.
In Microsoft Edge en Internet Explorer:
- Druk tegelijkertijd op de toetsten Control + Shift + Delete.
- Kies Gehele tijd in het vervolgkeuzemenu Tijdsbereik, selecteer Cache of Afbeeldingen en bestanden in de cache en klik vervolgens op de knop Nu wissen.
2. Vernieuw de pagina.
3. Probeer in te loggen op je account in een privé‑browservenster of incognitovenster in Google Chrome.
Als geen van deze oplossingen het probleem verhelpt, neem dan contact op met de medewerkers van onze klantenservice. Zij staan voor je klaar.
Hoe reset of herstel ik mijn wachtwoord?
Je kunt je wachtwoord hier opnieuw instellen.
Als dit niet lukt, vernieuw de pagina dan of wis je cachegeheugen.
Wat zit er inbegrepen in het abonnement met volledige toegang?
Met volledige toegang tot hetperfectecv kun je:
- Zoveel cv's en sollicitatiebrieven opstellen als je wilt
- Je cv's en sollicitatiebrieven downloaden, afdrukken of e‑mailen in meerdere indelingen (PDF, Word, TXT en RTF)
- Je cv's en sollicitatiebrieven opslaan, zodat je ze altijd en overal kunt openen en bewerken
- Direct controleren of alles grammaticaal juist en goed gespeld is en of er geen andere veelgemaakte fouten op je cv staan
Ik heb een account met volledige toegang, maar ik kan mijn documenten niet downloaden. Hoe los ik dat op?
- Sta pop‑ups toe op je apparaat.
- Log uit en daarna weer in.
- Als je Google Chrome gebruikt, probeer dan je cachegeheugen te wissen.
- Als geen van deze oplossingen het probleem verhelpt, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder.
Waarom kan ik mijn document niet afdrukken?
Daar kan een aantal redenen voor zijn. Probeer de onderstaande oplossingen:
- Download je cv en sla het op in de indeling PDF, DOC, DOCX of TXT.
- Controleer of je printer aan staat en of je apparaat erop is aangesloten.
- Als je printer aan staat maar je document niet afdrukt, start hem dan opnieuw op.
- Als je het probleem met geen van deze oplossingen kunt verhelpen, neem dan contact met ons op.
Ik wil de regelafstand, marge of tekstgrootte op mijn cv aanpassen. Als ik mijn cv afdruk, beslaat het meerdere pagina's of zit er te veel ruimte tussen verschillende onderdelen. Hoe los ik dit op?
Log in en pas op de volgende manier de marges tussen alinea's aan:
- Ga naar je dashboard.
- In het midden van de voorbeeldweergave van je cv zie je een potloodpictogram. Klik daarop om je cv te bewerken.
- Onderin de tool zie je nu de tabbladen: Template, Opmaak en Kleur.
- Ga naar het tabblad Opmaak. Daar vind je de tools waarmee je gemakkelijk de regelafstanden, marges en lettergroottes kunt aanpassen.
- Het kan ook zijn dat je een bepaald gedeelte van je cv moet inkorten.
- Klik op Opslaan en volgende om je wijzigingen op te slaan.
Waarom kan ik geen bestaand document uploaden?
- Zorg ervoor dat je een bestandsindeling gebruikt die door ons platform wordt herkend. Je kunt je bestand uploaden in de indelingen PDF, DOC, DOCX, TXT of RTF. De maximale bestandsgrootte is 10 MB.
- Als het nog steeds niet lukt, neem dan contact met ons op.
Voor verschillende sollicitaties wil ik meerdere versies van mijn cv maken, maar dat lukt niet op de website.
- Open Google Chrome (daar werkt onze website het best) en ga naar je dashboard. Log eerst in op je account als je dat nog niet hebt gedaan.
- Op je dashboard zie je boven elke voorbeeldweergave van je cv's een pictogram waarmee je het cv kunt kopiëren en vervolgens bewerken.
- Je kunt natuurlijk ook een heel nieuw cv aanmaken.
- Als het je zo nog steeds niet lukt meerdere versies van je cv te maken, neem dan contact met ons op.
Waarom kan de recruiter of de contactpersoon die genoemd wordt in de vacature het cv dat ik via e‑mail heb verstuurd, niet openen?
Heb je je cv verstuurd in de bestandsindeling waarom werd gevraagd?
- Download je cv eerst en sla het op in de vereiste indeling. Twijfel je, kijk dan even in de functieomschrijving of de werkgever om een specifieke bestandsindeling vraagt (PDF, DOC, DOCX, TXT of RTF). Als dat niet zo is, sla het dan op als PDF‑, DOC‑ of DOCX‑bestand.
- Stuur bij wijze van test een e‑mail naar jezelf met het opgeslagen cv als bijlage.
- Als dat goed gaat, zou de werkgever het document ook moeten kunnen openen als je het als bijlage verstuurt.
- Neem contact met ons op als het probleem zich blijft voordoen.
Problemen op de site oplossen
Waarom krijg ik steeds de melding 'Error 400 bad request' te zien als ik de website probeer te openen?
Daar kunnen meerdere redenen voor zijn. Probeer een of meer van de volgende opties in Google Chrome:
- Vernieuw de pagina.
- Wis je cachegeheugen.
- Probeer in te loggen op hetperfectecv in een privé‑browservenster of incognitovenster in Chrome.
- Als geen van deze oplossingen het probleem verhelpt, neem dan contact met ons op.
Let op: Als je probeert in te loggen op hetperfectecv op een apparaat dat niet van jou is, kan het zijn dat sommige websites door een firewall worden geblokkeerd.
Hoe komt het dat de website vastloopt als ik op een cv klik?
Als je computer plotseling niet meer reageert, volg dan de volgende stappen:
- Wacht eerst even om te zien of de website vanzelf weer reageert.
- Vernieuw de pagina.
- Koppel alle apparaten los van je computer.
- Als dit allemaal niet helpt, zet je computer dan uit.
- Wacht ongeveer 20 seconden, zet hem weer aan en probeer het opnieuw.
Let op: Onze website werkt het best in Google Chrome.
Waarom slaat de website mijn gegevens niet op? Ik ben steeds mijn werk kwijt.
Hier kunnen verschillende redenen voor zijn. Los dit probleem op een van de onderstaande manieren op:
- Controleer of je internetverbinding stabiel is. Onze cv‑maker slaat je gegevens met tussenpozen op, mits je bent ingelogd.
- Maak een account aan bij hetperfectecv, zodat je je gegevens kunt opslaan in je account.
- Als je het bovenstaande hebt geprobeerd en het nog steeds niet lukt je gegevens op te slaan, neem dan contact met ons op.
Betaalgegevens
Hoe zie ik op mijn rekeningafschrift welke transactie bij mijn abonnement op hetperfectecv hoort?
Zoek op je afschrift naar BLD*Resume of AUX*hetperfectecv 0808‑189‑0676.
Kan ik behalve een creditcard ook PayPal of een andere betaalmethode gebruiken?
Op dit moment kun je op onze website alleen betalen met een creditcard. We werken niet met PayPal, Venmo, Zelle, betaalpassen of prepaidkaarten. Ga naar de pagina Kassa voor meer informatie.
Waarom wordt mijn creditcard niet geaccepteerd en vraagt de website om een andere kaart?
Dit gebeurt meestal als een bank het gebruik van een rekening heeft beperkt of geblokkeerd. Neem contact op met je bank als dat bij jou het geval is en vertel dat je een online betaling probeert te doen.
Je abonnement beheren
Er zijn kosten bij mij in rekening gebracht en ik kan me niet herinneren dat ik een abonnement heb afgesloten. Kunnen jullie controleren of ik een account heb bij hetperfectecv?
Je kunt zelf een aantal dingen doen om hierachter te komen:
- Zoek in je inbox en je spammap naar e‑mails van ons.
- Probeer op de inlogpagina in te loggen met je e‑mailadres. Als dat lukt, heb je een account bij ons.
- Als dat niet lukt, klik dan op Wachtwoord vergeten. Voer vervolgens je e‑mailadres in en klik op Verzenden. Als je inderdaad een account hebt, sturen we je een e‑mail met daarin een link waarmee je je wachtwoord opnieuw kunt instellen.
- Als je die mail niet ontvangt en hij ook niet in je spammap is beland, heb je waarschijnlijk geen account bij ons met dit e‑mailadres.
- Als je bovenstaande hebt geprobeerd en zeker weet dat je nooit een account bij ons hebt aangemaakt maar wel hebt betaald, neem dan contact met ons op.
- Als je een abonnement hebt, kun je dat op elk moment online opzeggen (zie Hoe zeg ik mijn abonnement op?).
Hoe zeg ik mijn abonnement op?
Je abonnement opzeggen is heel eenvoudig.
- Log in op hetperfectecv.
- Ga naar je account.
- Klik in je Instellingen op Abonnement en vervolgens op Abonnement opzeggen.
Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen van mijn aanmelding, opzegging of terugbetaling?
Mogelijk is de bevestiging van je aanmelding, opzegging of terugbetaling in je spammap terechtgekomen. Als je de e‑mail ook in die map niet kunt vinden, neem dan contact met ons op.
Hoe kan ik al mijn gegevens definitief verwijderen?
Voor gebruikers uit Nederland is de AVG (Algemene verordening gegevensbescherming) van toepassing op het gebruik van hun persoonsgegevens.
Je kunt ons verzoeken alle gegevens die we over jou hebben opgeslagen, te verwijderen. Je kunt ons ook om een kopie hiervan vragen. Dat doe je als volgt:
Hoe kan ik mijn gegevens definitief verwijderen of er een kopie van opvragen?
- Log in op je account.
- Volg de instructies in paragraaf 9 van ons Privacybeleid.
- Neem contact met ons op als je verder nog hulp nodig hebt.
Als je geregistreerd bent als UK GDPR soft registratie:
- Ga naar onze inlogpagina.
- Klik op Ik heb geen account aangemaakt. We sturen je een e-mailbericht met instructies om je identiteit te verifiëren.
- Zodra we je identiteit hebben geverifieerd, kun je je gegevens beheren door de instructies in paragraaf 9 van ons Privacybeleid te volgen.